pb.pl
w schowku Tylko dla zalogowanych czytelników
zaloguj się
lub zarejestruj
dodaj do schowka

Twitter ma nową szefową marketingu

KUP LICENCJĘ
ŁO, Bloomberg
Pin It email print

Kadrowa rewolucja w popularnym portalu społecznościowym trwa. Firma sięga po specjalistkę z American Express.

 

Leslie Berland została nową szefową marketingu portalu społecznościowego Twitter. Menedżerka ma 37 lat, a przez kilka ostatnich pracowała w American Express, koncernie działającym w branży finansowej.  

Twitter ma za sobą weekendową rewolucję kadrową. Portal ogłosił, że z firmy odchodzi aż czterech menedżerów z kierownictwa najwyższego szczebla, w tym szef odpowiedzialny za rozwój produktu. Informatorzy agencji Bloomberg twierdzą, że jeszcze w tym tygodniu portal ogłosi zatrudnienie kolejnych nowych członków rady.  

Prezes Jack Dorsey szuka sposobów na poprawę sytuacji Twittera, którego kurs spadł w zeszłym roku o 35 proc. Inwestorzy obawiają się, że portal stracił zdolność pozyskiwania nowych użytkowników.  

Twitter ma obecnie około 300 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, co jest znacznie gorszym wynikiem od lidera branży Facebooka, który przyciąga 1,55 mld osób na całym świecie. 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu izamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu. Zapoznaj się z regulaminem.

Teksty Polskiej Agencji Prasowej

Komentarze

Wiadomości dnia na kariera.pb.pl

Sekcje

Oferty Pulsu Biznesu